2010. november 3., szerda

10. nap

Ma nem vagyok jol!

Remes volt az ejszaka! Es lelkileg nagyon nagy bennem a vihar! Es mindenem faj! Most jott elo az elmult par nap megeroltetese! 13 km-es tavot gyalgoltam le az emlitett nagyvarosig LOGRONOIG! Ezzel atleptem Navarra hatarat es az egyik leghiresebb spanyol borvidekre a Rioja korzetbe erkeztem!

Ugy dontottem nem megyek ma tovabb! Tartok egy laza napot! Es keresek egy tura boltot...Potom 50 EUR-ert meg is vettem a KEPZELJETEK 500 grammos, azaz fel kilos es 30 cm-es uj halozsakomat!! Nagyon boldog vagyok!!

Es legalabb van idom varost nezni, egy picit feltoltodni es irni!!! Ma este tudatosan a helyi tomegszallason alszom! Itt sokan megszallnak!! Mivel elvesztettem a regi barataimat, ideje uj emberekkel ismerkedni!! Itt biztos lesznek sokan ( a tegnapi szallason sokan tulmennek es meg bevallaljak ezt a plusz 13km-et abba a napba...mint Michal es az angol par is..ok mar orokre egy nappal elorebb lesznek..ezert tortent az, hogy a tegnapi szallason csak 3-an aludtunk).

Az uj halozsak a taskamban! A gondolataim a blogban! Elottem egy csomo uj ismeretseg lehetosege es meg 620 km-nyi ut....a lelkem nincs jol..talan a ma este, az uj emberek, a laza nap es meg az a sok kilometer ami elottem van helyre teszi. Ez a dal a mai napom dala...ez van..neha ilyen napok is vannak!

http://www.youtube.com/watch?v=6b1W5YYD6ok

3 megjegyzés:

  1. Ez csak egy kis holtpont! De minden jó lesz körülötted! Ne sajnálj semmit ami elmegy melletted, de légy nyitott az új ismeretlenre!Olyan sok élmény és látnivaló vár még rád!
    Nagyon bátor vagy, én meg büszke rád!!!
    Kitartás!
    És nem hajt a tatár... ha fáradt vagy vegyél ki egy "szabadnapot" és töltsd fel a lelked- ez az út úgyis neki szól - menj várost nézni vagy csak pihizz !
    Pusz, Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Picinyem!

    Együtt olvassuk anyuval a blogodat Mekényesen késö este az ágyban ,és teli vagyunk aggodalommal. De bízunk benne ,hogy minden gondod megoldodik, és sikeresen veszed az akadályokat.A nehézségek mellett sok érdekes élményben is részed van, amire biztos sokáig emlékezni fogsz.A mi angyalkánk is Veled van.sok puszi anyu , apu

    VálaszTörlés
  3. Koszonom Mindenkinek a biztatast :-)

    Szuleim! ne aggodjatok! Minden rendben es nagyon elvezetes az ut!!

    Eszter Mimi

    VálaszTörlés