2010. november 30., kedd

Az ut Zaro Dala

http://www.youtube.com/watch?v=nj3pJnoY-9o

Hússzal ezelőtt érkeztem,
és azt mondták, hogy ez az a hely.
Ahol mindent sikerült megnéznem,
köszi, de sajnos nem mehetek.

Mert a főnököm az az Isten,
kinek szárnya van, de ereje nincsen.
Hogy egy kicsikét legalább megverne,
vagy lassan utánad engedne.

Mert hirtelen kinyílt a föld alattam,
te eltűntél én meg itt maradtam.

Hát evezz a part felé még párat,
ha a világ fordít Neked hátat.
S ha utad egyszer a végéhez ér
Ne felejtsd el hogy honnan jöttél!


Na na na na na na na na...

Egy föld alatti mozgalomból,
hol nem jutott ki nekem a jóból.

Kellett hogy már, elinduljak,
az úthengerek itt gurulnak.
Én meg harapok egyet a lángosba,
a szekérháton a városba.

De láttatok-e már oly gyönyörű bájt,
mit nem okozhat öt gigabájt.

Neked öt gigabájt, nekem öt libamáj,
jaj a szívem úgy nagyon fáj.

de én sem próbálhattam kétszer,
te megteheted ha visszanézel.

S ha utad egyszer a végéhez ér
Ne felejtsd el hogy honnan jöttél!

Na na na na na na na na...

2 megjegyzés:

  1. Köszönet érte, hogy az úti bejegyzésed által bemutattad ezt a fantasztikus utat nekünk, akik még nem mertünk vállalkozni erre a kihívásra!!!
    Pusza
    Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Senorita!!!
    Szuper csúcs vagy!!!
    Le a kalappal, fantasztikus, hogy megcsináltad!
    Nagyon büszke lehetsz magadra!
    Biztos vagyok benne, hogy egy ilyen út valóban sorsfordító lehet, remélem, hogy Neked is segít és az életed csak jó irányt vesz!
    Nagyon várunk haza, és legalább az élménybeszámoló által részeseivé válunk a nagy útnak!
    Puszi: Kati

    VálaszTörlés