2010. november 20., szombat

26-27 nap

Egy nap kiesett az eltembol....

A budhista szallason isteni vacsorat kaptam, de mar akkor ereztem, hogy valami nem stimmel...nagyon faradt voltam es etvagyam se nagyon volt, legszivesebben kihagytam volna a vacsorat es aludtam volna, ami ram nem igazan jellemzo..

Nem veletlenul volt..az ejszaka, csak 6-szor kelltem fel es mentem ki a mosdoba, egeszen addig, mig a teljes vacsore, de szerintem meg az ebed is nem tavozott a szervezetembol!

Reggel lazasan, kialvadtlanul es ugy ebredtem, mint akin keresztul met egy uthenger! A vilag vegen voltam! Se busz, se bolt, se gyogyszertar, se semmi! A szallasadotol utravaloul kaptam egy uveg kanalas orvossagot a gyomromra! Legalabb ennyi..

Nincs valasztas, 8-kor el kell hagyni a szallast! Nagyon nem voltam jol! Es megfogadtam, hogy az elso utamba eso panzional, hotelnel vagy barmi nemu szallason, ahol egyedul lehetek egy szobaban megallok!

Es megint valami hihetetlen "veletlen" folytan, ott a semmi kozepen, kb. 500 meter gyaloglas utan OTT VOLT...egy csodas kis panzio! Olyan vadasz haz fele! Rogton betertem! A tulajdonos nagyon segitokesz es megerto volt velem! Rogton adott egy szobat, ahol 9-13.00-ig csak aludtam! Majd ebedre kaptam egy gyogy levest! Isteni volt! Ezutan 16.00- masnap reggel 9-ig alvas!  Akarhogy szamolom ez 20 ora...eleg kimerult lehettem :-)))

De csodat tett!!!! Masnap uj emberkent ebredtem!! Minden rosszul let elmult es ismet szep volt a vilag!!

Az aznapra tervezett utam egy rovid 10 km-es ut volt, de hegynek fel a csodas kis muzeum faluba O Cebreioba, ami muemlekvedelem alatt all, mert a korabban itt elo keltak szamos nyoma talalhato it es kulonleges hazak, amik meg a kelta hagyomanyos epiteszeti stilust orzik! Es elvileg a taj is gyonyoru!!

Lenne....

Ha nem esne allandoan ez a nyomorult eso!! Amiota meg vettem a csoda cipomet- ami egyebkent tenyleg egy csoda, nagyon kenyelmes, meleg, es vizallo- azota folyamatosan esik az eso!!

Mar lassan ugy szamolom 6 napja...es kod van es felho es nincs nap...es a csodas tajakat se lathatjuk igy!!

Neki indultam hat az esoben az aznapi tavnak! Nem reggeliztem a hotelban, gondoltam majd az elso barban megallok es eszem valamit!

En tenyleg a vilag vegen vagyok!! Az aznapi celallomas telepulesig, azaz 10 km-en keresztul olyan ici-pici vilag vege telepuleseken mentem keresztul, amikben meg egy bar se volt! SEMMI!! Isteni csoda, hogy megtalaltam elozo nap azt a szallot!!! Mert ha nem....az 10 km lett volna betegen hegynek felfele.....es AZ hatarozottan nem jo!!

Igy se volt jo, hogy lassan 2,5 napja nem ettem semmit, illetve amit ettem az se volt bennem...lassan az osszes nadragom leesik rolam :-) Ami azert nem akkora baj :-)))

Napkozben az esos kodos ido szep lassan iteletidove valtozot mert feltamadt a szel is!! Minden esetre szerencsesen beertem a szallasra koszonhetoen az immar profi esokabatomnak es cipomnek :-))))

A celallomason aztan vegre hozza jutottam egy tal meleg leveshez es egy FUTOTT, meleg szallashoz!! Az elet apro oromei!!

A telepules tenyleg csodas LENNE...ha nem lenne ez a ronda ido!! Imadkozom, hogy a nagy szel vegre elfujja a csunya felhoket es holnap reggel szep napos idore ebredjunk!!

5 megjegyzés:

  1. Vigyázz magadra, mert a végén nem állíthat meg egy kis gyomornyavaja!!!!
    Küldünk neked a távolból sok-sok egészséges gondolatot, hogy befejezhasd az utat/utad!!!:)
    Pusza, Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Háát egy ilyen kis betegség nagyon sokat kivesz az emberből!!!
    Vigyázz magadra!!
    Az energia megy!!!
    Puszi: Kati

    VálaszTörlés
  3. Képzeld én itthon egész vasárnap hasonló gondokkal küzdöttem, mint te. Na persze más a helyzet itt a Pozsonyin a két mellékhelyiséggel a saját lakásomban, mint neked ott a pusztában.Engem így is nagyon megviselt,így még jobban el tudom képzelni, hogy számodra milyen nehéz lehetett.
    A Katinak igaza van vigyázz az energiádra!!! Időnként kell a feltöltődés, nem csak a betegség miatt aludtál 20 órát, bár nyilván az is közre játszott!! Nagy szerencse volt ez a kis panzió a semmi közepén, de mint tudjuk az a bátraké és te igazán bátran járod az utadat!!!! Kiállok az erkélyre és fújok egy nagyot, hátha innen az 5.-ről sikerül elűzni a felhőket a te fejed fölül is. Veled vagyunk és sokat emlegetünk apával Danival. Akárcsak a barátaid már nagyon várunk mi is haza!!!
    Sok puszi: Anyu

    VálaszTörlés
  4. Anyukam!

    Azert nem kellett volna atvenned rolam a betegseget :-)) Jobbulast!!! Gyogyulj meg gyorsan!! Puszi!!!

    VálaszTörlés
  5. KEDVES MIMI!AGGÓDVA OLVASTAM EZT A RÉSZT DE A VÉGÉN MÁR NYUGTATÓ VOLT,HOGY JOBBAN VAGY!VIGYÁZZ NAGYON MAGADRA OSZD BE ERŐDET ,HOGY A KIMÉRT UTADAT VÉGIG TUDD JÁRNI.SZEGÉNYKÉM NEM LEHETETT KÖNNYŰ,DE DICSŐ A KITARTÁSOD CSAK ÍGY TOVÁBB SZORÍTOK ÉRTED ÉS GONDOLATBAN VELED VAGYOK PUSZIMAT KÜLDÖM EGY ISMERETLEN!

    VálaszTörlés