2010. november 15., hétfő

21-22 nap

A remes ejszakamat kovetoen, masnap alig vartam, hogy minel korabban utnak induljak es elhagyjam a remes szallast! A konyvekben irtaknak megfeleloen a taj tenyleg kezdett egyre dimbes-dombosabb lenni es egyre szebb! Szep nyugodtan, a napi rutinnak megfeleleoen legyalogoltam a 17 km-emet! Nem volt nehez nap! Tudatosan egy kozkedvelt szallason szaltam meg, ahol sok uj emberrel talalkoztam ismet! Maga a szallas pedig szep volt es TISZTA!!! Es mivel meg 4 ora elott celba ertem, meg ebedet is kaptam :-))

A szallason megismerkedtem egy spanyol repulogep szerelovel, akitol megtudtam, hogy az europai jaratok eleg biztonsagosak, mert sok az ellenorzes, de, hogy az Azsiai, Afrikai es egyeb jaratokkal jobb vigyazni!!

Volt egy Californiai srac, aki europai korutja reszekent gyalogol itt egy kicsit...tovabba 2 kanadani egy torontoi es egy quebecki..egyebkent a quebeckiek azok, akik a konyv hatasara jonnek! Torontoiak eddig nem voltak! Es kepzeljetek, ez a torontoi ferfi eppen a mar emlitett Martin Sheen film miatt van itt! A torontoi filmfesztivalon latta es amiatt jott vegig jarni a Caminot!! Kerdeztem, hogy mar bemutattak-ea filmet, mondta, hogy majd 2011-ben fogjak, csak a filmfesztivalon vetitettek eddig!!

Na tessek....Ugy, hogy tenyleg jonni kell, ha valakit erdekel minel elobb!!

Az estem jelentos reszet a torontoival valo beszelgetes tette ki! Kerdeztem mivel foglalkozik, mondta, hogy Paellat csinal...nem ertettem...de kerdeztem, hogy ez OK, de megis mivel foglalkozik...mondta, hogy Paellat csinal...A Torontoiak sok kerti party-t tartanak...unjak mar az allando barbequet...o ki megy a szabad teren a felszerelesevel es PAELLA partyt ad! Visz sangriat, tortillat stb...es maris nem egy sima kerti party...kerdeztem, hogy ebbol meg lehet elni??? Es igen!!! Meg hozza ugy lattom egesz jol el van eresztve...mar idosebb ugy 60 koruli, de akkor is...

Basszus...kimegyek Torontoba Gulyast fozni...vagy csevapcsicsat sutni...de komolyan...hihetetlen, hogy arra fele mennyi mindenbol lehet jo penzt csinalni! Ott van penz...van kereslet... es megfeleloen hulyek az emberek...akiket itt megismertem kanadaiak, illetve most ez a szegeny kaliforniai is...olyan kis butak...teljesen masok, mint egy angol vagy egy francia, vagy egy spanyol stb...

Egyebkent sok mas erdekes ember is volt a szallason! Volt egy Japan (japannal eddig nem talalkoztam..), egy New Castle-i srac gyonyoru angol akcentussal, orom volt hallgatni .-) es olyan helyesek! Minden angol akivel itt talalkoztam, mind tenyleg tejjel issza a teat :-) Volt meg olasz, spanyol, es meg ki tudja milyen nemzet..eleg sokan voltunk, mindenkivel nem tudtam beszelgetni! Kellemes este volt!!

Ejszaka ugyan egyszer felebredtem es feloraig kerestem a BED BUGS-okat az agyamban...de mivel egyet se talaltam, nyugodtan vissza aludtam :-)

Masnap kelles, reggeli es indulas...es aaaaaaaaaaaaa....az aznapra tervezett konnyu 16 km-em mar megint kaoszba fulladt....szelvihar es hideg es hooooooooooooo.......

Epp elgondolkoztam azon, hogy ennyi nem normalis ember egy helyen...kifejezetten olyan ido volt, amiben az ember az orrat sem dugja ki... mi meg reggel 8-kor elindultunk a legnagybb hoeses kozepen megmaszni egy hegyet...elol a kandai, utana a california, az olasz, a japan, az angol es persze en....

Ide jovunk a vilag minden tajarol, hogy setaljunk az iteletidoben!! Szuper...

Az elso megallasi lehetoseg 5 km...Tudnotok kell, hogy ket par cipot hoztam egy mubor nike-t es egy merrell tura cipot, aminek viszont lukacsos a tetteje...inkabb nyari tura cipo...de gondoltam, annyira ugyse fog esni... arra pedig eleg lesz a Nike...aha....5 km utan a hoban a Nike-val...tocsogot a viz a cipomben!!!

Vegul mar le is tertem a hivatalos kirandulo utvonalon es inkabb az auto uton mentem!! De meg igy is csuron viz volt a cipom..... erdekes..amikor az ember ilyen helyzetben van, igazan nem is foglalkozik azzal, hogy vizes a cipoje..csak megy..MERT MENNI KELL....5 km szelel, hoval kuzdes utan beertem a BAR-ba, ami egyben szallas is volt!!

Nagy volt a kisertes, hogy ne menjek tovabb ebben az idoben, hanem ott aludjak...de valahogy ugy erztem menni fog!! Igy ruhat es cipot csereltem! Levettem a Nike-t es a meg szaraz lyukacsos teteju cipom felso reszet nagyon talalekonyan attekertem frissentarto foliaval...hatha igy nem megy bele a ho...valamit segitett...es elindultam!! Persze csak a fouton, nem a kirandulo uton....nem akartam, hogy befolyon a ho a cipombe...meg 11 km...es MEGCSINALTAM!!! Es nagyon jo erzes volt :-))

Hihetetlen, az egyik nap csodas napsutes, a masik nap itt a tel...Mire a mai napi ut vegere ertem - ami egy hegyen keresztul ment es a volgybe ert vegett- a volgyben mar nyoma sem volt a honak es az itelet idonek...napsutes es egy szem ho sem...nagyon fura volt!!

Nagyon buszke vagyok magamra!! Jo erzes!! Es nem is volt olyan remes...csak nem kell arra gondolni, hogy remes! Kapucni fel, egyik lab a masik ele..lefele nez es enekel :-)) Es szep az elet 11 km-en keresztul!! Azert a vegen mar jo volt megerkezni!!

Egyebkent hideg nem volt igazan! Vagy legalabb is en nem ereztem! Massal voltam elfoglalva! Es a ruhaim hal isten jok! Sot mar szuper esokabatom es hatizsak vedom is van...mar csak a cipo a gond!!

Sajnaltam, hogy a viharos ido es a kod elvette a latvanyt...elvileg csoda szep a taj a hegyen keresztul...a vegen amikor mar leertem a volgybe es felszallt a kod sikerult elkaponom egy picit a latvanyt! Csodalatos!! Havas hegygerincek, dimbek dombok!!! Nagyon szep!!

A szallas is nagyon kedves! Es megint 4 elott ertem oda!! :-) Kaja :-))) Ilyenkor az nagyon nagyon jol esik!! persze fel liter vorosborral :-) Sokan az elozo csapatbol itt alszanak, most is, de jottek ujak is.. Mar egesz kis osszeszokott tarsasag lett ez megint!

Leginkabb a biciklis fiukat csodalom!! Akik biciklivel mennek vegig..nagyon kemenyek...es ebben az idoben is...

Egyebkent abszolu ferfi tobbseg van! A korabbi csapatban sokkal tobb volt a no... a buszozas ota szinte alig talalkozok lanyokkal!! Azert vannak, de tenyleg kevesen...en azert erositem a noi szakaszt :-))

Holnap egy 16 km seta utan erek be egy nagyobb varosba Ponferradaba! Nem akartam cipore penzt kolteni, de ugy nez ki muszaly leszek.....nem jarhatok a nike-ban es a nem vizallo tura cipomben a hoban!!

Bar mar nincs is ho... de akkor is...

6 megjegyzés:

  1. Eszter hős vagy! Csak így tovább! Mit neked hó... gondolj ilyenkor szívmelengető dolgokra:P és elfelejtesz minden átázott cipőt!!!
    Kriszta

    VálaszTörlés
  2. A hét végén annyi minden volt, meg telefonon is beszéltünk, így most olvastam el az utóbbi 5 nap történéseit. Mint a hullámvasúton vagy a való életben : egyszer lent egyszer fent! Nagyon örülök, hogy a nehézségek ellenére azt látom, hogy alapvetően jól érzed magad. Rend lett az életedben, ami valljuk be az utóbbi időben nem volt jellemző!! Reggel kelés, indulás, van cél és megérkezés és közben mindenféle történés. A dolgok sokkal egyértelműbbek, a döntések hatása azonnali, ami persze nem kisebbíti a súlyát, sőt!!! Bízom benne hogy a küzdelmek, az átélt, de hősiesen túl is élt félelmeid az együttlétek öröme, a sokféle élet és ember megismerése mind mind segít neked abban, hogy a valódi életedben is rátalálj a jó megoldásokra, vagy ha esetenként rosszul is döntesz, képes legyél elviselni a következményeket! Ne sajnáld a pénzt egy cipőre, ha úgy látod, hogy szükséges!! Csak így tovább, szívem szerint én is ott cammognék veled, bár aligha bírnám!!! Sok, sok puszi Anyu


    félelmeid

    VálaszTörlés
  3. És még a hó is!
    Igazán mindent megélsz, amit csak lehet, egy ilyen nagy vállalkozás során!!
    A cipő valóban fontos, hiszen a lábadon jársz, vigyázz rá!!! :)))
    Továbbra is küldjük az energiát, remélem eljut hozzád!!:)
    Vigyázz magadra! Sok puszi: Kati

    VálaszTörlés
  4. Koszonom Oszinten :-))

    Puszik Mindenkinek

    VálaszTörlés
  5. SZIOKA MIMI!CSODÁLLAK A KITARTÁSODÉRT CSAK ÍGY TOVÁBB A CIPŐ TÉNYLEG FONTOS. ANNAK JÓNAK KELL LENNI ÉS TUDOM ,MERT SPORTOT OKTATOK .NAGYON BÁTOR VAGY ,ÉS ELSZÁNT GONDOLTAD VOLNA ,HOGY MÉG A HAVAT IS MEG ÉLED?EGY ELŐNYE LESZ HA HAZA JÖSSZ ÉS LE ESIK AZ ELSŐ HÓ MINDJÁRT ESZEDBE JUTNAK AZOK A PILLANATOK AMIT OLY ZORD KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT ÉLTÉL MEG LELKIEKBEN NAGYON GAZDAGON FOGSZ VISSZA TÉRNI AMIT BE ZÁRSZ EGY ÉLETEN ÁT A SZÍVEDBE NAGYON SOK KITARTÁST ERŐT EGÉSZSÉGET ÉS ELSZÁNTSÁGOT KÍVÁNOK NEKED. SOK SZERETETTEL ISMERETLENÜL PUSZI NEKED

    VálaszTörlés