2010. november 18., csütörtök

23 nap

Sokaig nem irtam....zsufolt napok voltak es azt hiszem egy kicsit kizokkentem a sajat ritmusombol! Lehet az elozo napok hoval valo kuzdelme vagy a sok kulso hatas, de minden esetre nem voltam nyugodt es kiegyensulyozott! olyannyira nem, hogy szo szerint meg az irasra se igen talaltam megfelelo idot!

Azt hiszem ma viszont, hoztam megint egy helyes dontest- ezt mindig erzem, a gyomromban..hogy eltunik az a feszultseg es a rossz erzes! Es vegre van idom irni is! Nyugodtan!

A kuzdelmes nap utani ejszakam nagyon jol telt! Csak egyszer keltem fel BED BUGS-okat keresni az ejszaka folyaman :-) Kezdem megszokni ezeket a tomegszallasokat! Egyre jobban alszom, egyre kevesbe zavarnak masok, sot, sok esetben meg elvezem is, hogy vannak korulottem! A vegen meg rossz lesz haza menni az ures lakasba es egyedul aludni egy szobaban :-)

Masnap mar nyoma sem volt az elozo napi zord idonek! szep napsuteses kirandulo idoben indultam neki a volgyben fekvo telepulesnek Ponferrada-nak! csodalatos taj, hegyek, volgyek, verofenyes napsutes, pusztan 16 km! Szep seta volt! Egy apro malor tortent pusztan az uton...egy hosszabb telefonbeszelgetes kozben nem figyeltem elege a kis sarga nyilakat, amik a helyes utat jelolik es letertem az utrol a hegyek kozepen...meg szerencse, hogy egy zsakutcaba keveredtem, igy amikor vege lett az utnak konnyen rajottem, hogy rossz uton jarok :-) Plusz ket kilometer...de ez a legkevesbe sem erdekelt! orultem, hogy nem ragadok a hegyekben es, hogy nem kellett a vilag vegeig gyalogolnom!

Erdekes elmeny volt! A valos eletre levetitve is jelentos tanulsagokkal! Ne hagyjuk elterelni a figyelmunket mert akkor nem veszuk eszre a helyes ut jeleit, es mas hasonlo eletbocsessegek keringtek a hatralevo meg kb 8 km-en a buksimban!

Aznapi vegcelom nem csak a Camino utolso jelentosebb meretu varosa, hanem egy tortenelmileg hires hely is, mivel van benne egy egesz jo allopatban megmaradt var amit a templomos lovagokhoz kotnek!

Mivel eleg kipihent voltam a szallas elfoglalasa utan neki indultam felfedezni a varost! Fura..csak en es meg egy nemet meg egy osztrak zarandok tettunk latogatast a tortenelmileg es kulturalisan jelentos varban! Nem ertem! ennek az utnak velemenyem szerint ez is egy fontos eleme!

Valoszinuleg soha tobbet az eletemben nem fogok ide vissza jonni, hacsak megegyszer vegig nem csinalom a Caminot! Erdemes ezeket a latvanyossagokat megnezni! Es milyen erdemes volt!!! Maga a var, egy var...mint mindegyik...semmi extra!! De eppen volt egy idoszaki kiallitasuk ahol tobbek kozott regi konyveket is allitottak ki! A vilag minden gyujtemenyebol- New Yorkbol, Angliabol, Spanyolorszagbol, Franciaorszagbol- voltak ott sok esetben I.sz. 900-bol konyvek! Nagyon erdekes volt! Kicsit mar ugyan megsargult a papirjuk :-)) De hat 1000 ev az 1000 ev!

A var es az azt korbe vevo ovaros meglatogatasa utan, neki indultam a "cipo projektnek". Kiderult a kisvarosban van egy bevasarlo kozpont! Hat megkerestem....Zara, Breshka, Stradivarius....gyonyoru ruhak, csizmak...aaaaaaaaaaa...es en bakancsra fogom kolteni a penzem!!! A szivem szakadt meg! De hat ez van! Mit kezdjek itt egy gyonyoru tusarku csizmaval? Csak plusz 2 kg...

Talaltam egy nagyon jo bakancsot, eleg elfogadhato aron! Es talaltam meg egy nagyon szexi tura nadragot- mar amennyire egy tura nadrag szexi lehet..- de hat hozzuk ki a helyzetbol a maximumot :-) Szoval ha mar nincs tusarku, legalabb egy szexi tura nadraggal megajandekoztam magam!!!

Es MCDONALDS !!!!! Aznap ez volt a vacsoram!!!! Eljen a globalizacio!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése