2010. november 7., vasárnap

12-13-14 nap

A 11. nap ejszakaja a vartnak megfeleloen, az egy uveg bor ellenere is remesen telt! 20 ember egy szobaban...ez csak remes lehet! es akkor meg nem is emlitettem, hogy van ebben a tarsasagban ket orult 50-es spanyol ferfi. Az a tipus, aki belakja egy perc alatt az egesz szallast es a masik 20 emberre egyaltalan nincs tekintettel! hangoskodik, ENEKEL, foz...elviselhetetlenek!!

Mar a tegnap estet is megprobaltuk nelkuluk tolteni (az olasszal, az ausztrallal es az angollal) mindent elkovettunk, hogy masik szallast talaljunk a varosban, de csak az az egy volt nyitva. ezt kovetoen beszeltunk a tulajdonossal, hogy fektesse oket valahova kulon, de erre se volt mod...hat megint veluk NEM aludtunk...

Uj barataim masnap egy 6 km seta utan ott maradtak egy szallason. Igy ugy nez ki orokre elvesztettem ismet egy uj baratot Antonio-t, az olasz ferfit! Nagyon megszerettem! Az eletemet mentette meg azzal, hogy 20 km-en keresztul beszelhettem hozza...es vissza hozta az elfelejtett olasz tudasom is...egyebkent nagyon erdekes filizofiai eszme futatsokat folytatunk, ami mar onmagaban is ertekes volt!! Antonio eddig, az egyetlen normalis, felelossegteljes eletet elo, csalados, ember akit itt megismertem! haza is kellett mennie 10 nap utan...egyebkent itt mindenki vilag csavargo, eletmuvesz..

En a tegnapi 30km ellenere eleg jol birtam a napot es ugy erztem nem fog gondot okozni az aznapra tervezett 20 km-es tav. De tortent valami!!! Ez a ket remes spanyol valahogy egesz nap velem egy utemen setalt es folyton belejuk botlottam! Teljesen megvislet ez az elmeny...es tudtam a celallomason ismet egy 200 fos tomegszallas var! Ami az egyetlen..es nincs menekves a spanyoloktol...igy 6 km-re a cel elott 14 km gyaloglas utan, egy tunderi kisvarosban, amikor meglattam egy nyitva levo kis panziot kapva kaptam az alkalmon!!! VEGRE 3 NAP UTAN KIALHATOM MAGAM!! Egyedul, agyban, parnak kozott es nem utolso sorban igy a spanyol flottatol is leszakadhatok!!! 12 orat aludtam!!! Isteni volt! A panzio tulajdonosa masnap egy oriasi adag reggelivel, frissen fozott kaveval vart!! Csodas volt! Ugy ereztem az egesz vilagot meg tudnam aznap valtani!

Hihetetlen eletekkel talakozhat itt az ember egyebkent! Meg ez a panzio tulajdonos no is! Roman volt! Nagyon sok ezen a Rioja reszen az ide vandorolt roman! O is az! O spanyolult beszelt en olaszul, de vegen nagyon joo megertettuk egymast es megbeszelgetuk igy a vilag dolgait!! Kiderult, hogy csencselt agyba fobe sokaig, sokat jart Magyarorszagon is- Szeged, Bekescsaba, Mako stb..meg egy par szot magayrul is tudot. Nagyon helyes volt! jart sokat szerbiaba, montenegroba is es csempeszet benzint is az olajszukites idejen! Szoval egy igazi kalandor no!! Es aztan 39!!! evesen fogta magat es ket kis boronddel kikoltozott spanyolorzagbol, miutan elege lett ebbol az eletbol! Hozza ment egy spanyol ferfihoz es most a vilag vegen, egy 100 fos kis eszak spanyol falucskaban, ami a vilag egyik legunalmasabb pontjainak egyike uzemeltett egy kis panziot a zarandokok szamara...na...egesz fiatalnak kezdem magam erezni!! Elottem ezek szerint meg az egesz vilag..hol van meg a 39!!!

Olyan sok szeretheto, oszinte, kedves emberrel talalkozom!! En nem vagyok ez az olelgetos tipus, de egyszeruen ezt nem tudom megallni!! Michaelt a szakacsot, Antoniot, az olaszt es ezt a panzio tulajdonos not is..nem birtam ki hogy ugy tenyleg szivbol jol meg ne oleljem!! Olyan igazan szeretheto emberek!!

Masnap folytattam az utam! meg az ido is mosolygot! Csodas idojarasom volt! 20 fok, napsutes! Egy polora vetkozve jartam az utat, az aznapra eloirt 18 km-t.

Ez a par nap egyebkent tajkepileg nem volt jelentos. Szoloultetvenyek, szoloultetvenyek es szoloultetvenyek! Az egyetlen szepseget a szololevelek valatozo szinei jelentettek! A bordo, a zold es a sarga ezer arnyalata koszont vissza a szololevelekrol! Nagyon szep volt. De 40 km-en keresztul mar egy piciket egyhangu :-)

A tervezett szallasra erve egy ismerosbe botlottam! egy brazil lanyba, aki 10 eve spanyolorszagban el, mint utobb megtudtam! Ket ejszaka ota egy szallason aludtunk, de mindezidaig nem nagyon beszelgettunk. mmarcsak azert sem, mert o nem tudott angolul en meg se portugalul se spanyolul..O is a spanyol flotta elol menekulve szalt meg ezen a szallason (en mar elore latoan, direkt kineztem ezt a varhatoan spanyol mentes szallot). Lassan megtanulok spanyolul is! Elozo nap a panzio tulajdonos, most ez a brazil lany...es folyamatosan , ugy hogy nem beszeljuk egymas nyelvet beszelgettunk es egesz jol megertettuk egymast! A szallason aznap este csak mi ketten aludtunk! Ez nem is lett volna rossz, ha zartak volna a szallast...de mi egy lelekkel se talalkoztunk - hetvege van- a szallast karbantartoknak weekend vann...ez egy ingyenes szallas volt..igy nyitva hagytak az ajtot es ennyi...

Drage edes apukam az indulasomat kovetoen, meg kulon fel is hivta a figyelmem arra, hogy ki tudja, milyen veres, kriminalis esemenyek is tortenhetnek egy zarandok lannyal egyedul...na most ez mind eszembe jutott! a sok elolvasott Agatha Christie konyv, a mostanaban kedvencemme valt Dr. csont, gyilkos elmek sorozatok utan, mar meg is volt a story..." A caminos gyilkos ujra lecsapott, ujabb zarandok aldozatok az elhagyott zarandok hazban..." 100%-osan biztosra valt szamomra, hogy letezik az El camino sorozat gyilkos, aki aznap este fog hozank berontani es megtamadni minket! Na szerintettek mennyit aludtam??? Nem sokat...Szerencsere sorozat gyilkost nem sikerult bevonzanom, de egy par kobor macskat igen...akik az ejszaka kozepen oda kint fel is borogattak nagy dirrel-durral egy par dolgot...csak ez hianyzott...jo forman sokkot kaptam!!

Reggel nagyon boldogan ebredtem a keveske alvasbol, hogy nem en lettem a sorozat gyilkos aznap esti aldozata es folytattam utamat a brazil lannyal kozosen!

24 km-es tavot tuztunk ki magunk ele, melyet sikeressen-bar az utolso 4 km-t mar nagyon nagyon szenvedosen, de teljesitettuk! Az elozo napi szep ido sajnos eltunt! Hideg, szeles, esos, borus idonk lett, ami kicsit megnehezitette a mai napi tav teljesiteset, foleg a nem megfelelo eso vedo felszerelesem hianyaba, amit azota se vettem, bizva abban, hogy nem lesz eso...2 nap mulva erkezem a kovetkezo nagy varosba Burgosba..muszaly leszek vegre beinvesztalni ebbe a projektbe..maximum utana felteszem a vaterare!! Mert, hogy en ezek utan minden hova csak kocsival megyek, az biztos :-)) Es senkinek se legyen illuzioja, hogy a jovoben tuta girl lesz belolem! Ez egy egyszeri alkalom es nem tobb :-)

A nap folyaman erdekesseg nem tortent csak talan annyi, hogy a para projektek szama tovabb not!! A kigyo, pok, BED BUGS, sorozat gyilkos para utan belepett a BEKA para!!! hal isten elo bekaval nem talalkoztam, csak az uton szetlapitott halotakkal...de, hogy azok mekkorak voltak!!! Eletemben nem lattam ekkora bekakat!! Volt egy ami biztos genkezelt volt! vagy 40 cm volt szetlapitva!! Uristen ha egy ilyen ramugrik!!!!! Es ezek szeretik az ilyen nyirkos, esos idoket!! nagyon igyekeztem az ut kozepen menni tavol a futol, amibol kiugorhat a BEKA!!

Egy ujabb tomegszallas! De eleg hangulatos, es osszsen 1 fiu van a tobbiek mind lanyok! Es koztuk Bianka is a maltai lany :-)) De jo!! A biztos pont!! A szallas vegre jo meleg es allitolag BED BUGS mentes! Valahogy ugy erzem ma "para" nelkul fogok tudni aludni!! Holnapra vegre egy picit lazabb, "csak" 16 km-es utat tervezek. ram is fer, mert azert a labaim meg mindig erzik azt a 30 km-t....

6 megjegyzés:

  1. Eszterkém!
    El sem akarom hinni, hogy milyen nehézségekkel küzdesz és ráadásul, még a békák is!!! Egyébként nyugodj meg ezek nem ugornak az emberre, annál jobban félnek, és ki tudja, hátha egy egy elvarázsolt királyfiról van szó!!! Itthon is nagyon szép idő volt az elmúlt pár napban, sokat gondolok Rád!! Holnap lesz két hete, hogy elindultál. Időnként elképzellek, ahogy ezzel a dög nagy zsákkal a hátadon bandukolsz és nagyon vegyes érzések töltenek el, az aggódás, a büszkeség, hogy lám-lám mire is képes vagy, ha nagyon akarod, az öröm, hogy ha sajgó lábakkal is de megvagy!!!
    Csak így tovább okos, bátor nyílt de azért némiképp óvatos és előre látó stratégiád sokat segíthet a mindennapi gondok megoldásában./Kerüljük el a spanyolokat/ Csak így tovább sok-sok puszi Anyu

    VálaszTörlés
  2. Mint Anyukád, én is gondoltam a béka királyfira, már majdnem javaslatot tettem valamelyik megcsókolására, de belegondoltam!
    Ne csókold meg Eszter!
    Hátha tényleg csak egy béka!
    Kitartás csajszi!
    Nagy vagy, minden nap alig várom, hogy olvashassam a blogodat, tegnap éjjel kicsit csalódott is voltam, hogy nem volt új bejegyzés.
    Krisztával sétáltunk a West Endben, és nagyon sukár esőkabátot néztünk ki Neked!
    Ez tipikusan az eső után köpönyeg !!!
    Ma a Normafánál sétáltunk, három kutyával nehezítve és megint emlegettünk!
    Nekem már az a fél óra is sok volt, így csak ismételni tudom magam, nagy vagy Eszter!!!
    Gondolatban veled vagyunk - annyira nem vagyunk lusták - sok erőt Neked!!!
    Pusz: Kati

    VálaszTörlés
  3. csajszik!!!

    Nincs az a kiralyfi aki miatt en azt a bekat megcsokolnam....

    Sok puszi!!

    Eszter

    VálaszTörlés
  4. Jaj Katam!!!

    Olyan nagyon Draga Vagy!!! Vettem ma esokabatot :-)) nem tul szexi...de a celnak tokeletesen megfelel :-) Es ne pityeregj!!! Nincs miert :-) Az ELET SZEP :-)))

    VálaszTörlés
  5. látod, látod... ha a Timurt magaddal viszed ő rendett tett volna ott az éjjeli kis dirr-durr közepén:P
    Kriszta

    VálaszTörlés