2010. november 18., csütörtök

25 nap

Az elozo esti szallasrol nem igen irtam! Semmi extra, hideg, futes nelkuli, zsufolt szallas, de teli kedves szimpatikus emberekkel es a tarsalgoban egy csodas kandallo, amiben eg a tuz!! Ez karpotolt mindennel!!

Egy ujabb esos nap es egy minimum 20 km-es seta! Erdekes...az elmult napokban igazan bele zokkentem a zarandok elet monotonsagaba..csak mentem a konyv szerint eloirt etapokat es kilometereket, arra koncentraltam, hogy tuleljem a havat, az esot, meglegyen a szukseges felszerelesem elelmem...es a szepsegek nem is igen vettem eszre...folyamatosan emberek kozott voltam..mindig a legzsufoltabb kozszallokban szalltam meg! Teljesen hagytam magam elsodorni a Camino tarsadalaommal...ami nem biztos, hogy baj...de ezen a napon mar ereztem, hogy nem esik jol..

A repulogep szerelo es vele egyutt egy kisebb csapat nyagatott, hogy a mai nap egy kozkedvelt es igen tavoli majdnem 30 km-es setat igenylo szallason szaljak meg velu egyutt! Napok ota jar az agyam, mert a kozszallasok olyan butan vannak nyitva a fobb csomopontokon, hogy sok esetben akar 30 km-t is kell gyalogolni! es en ezt nem akarom...

Milyen erdekes az ember! A Birka szelem hatasara, hogy be tud szukulni a tudatunk! csak ott van korulottunk az a sok masik ember, aki mind egy iranyba gondolkodik es hirtelen azon kapjuk magunkat, hogy mi is...hogy mar nem is nezzuk az alternativ lehetosegeket megoldasokat, csak egysikuan gondolkodunk es max az A-bol B-pontba valo eljutas modjait elemezuk es eszunkbe se jutt az esetleges C pont...

Ma egesz nap esett az eso!! Milyen jo, hogy megvettem azt a bakancsot es a profi esokabatomat :-)) Lassan elhagyom Kasztilia-Leon korzetet es Galiciaba jutok! Galiciat a tenger kozelsege miatt egyebkent is esos tersegnek mondjak...jol fognak meg ezek jonni :-)

Birka gondolkodasombol es a csorda szellemisegben valo haladasbol igazan az a teny zokkentett ki, amikor szembesultem azzal, hogy a kis csipet-csapat a zuhogo esoben 18 km gyaloglas utan akar meg majdnem 10 km-t gyalogolni, hegynek fol, egy olyan szakaszon, ami reszben erdoben megy!

Ez a szakasz egyebkent szep idoben egy csoda!! Azt mondjak! Es a telepules ahova tartanak szinten! Egy muzeumfalu, ahol a regi kelta hagyomanyoknak megfelelo hazak vannak- hasonlo, mint nalunk Holloko...de hat mit ernek vele a zuhogo esoben?? Mire oda ernek mar sotet van!! Se a szep utat, se a szep telepulest nem fogjak elvezni, csak a szenvedest a zuhogo esoben, hegynek fel!! En megertem, hogy sietnek, met megy a gepuk vagy hasonlo...de szerintem nem az van mogotte...csak bele kerultek a spiralban...es meg mennyien...szinte mindenki ezt a telepulest tuzte ki vegcelnak..mert.....es ott lesznek a zsufolt szallason megint...es semmi szepseget nem fognak megelni...

Hat en vegre kiszakadtam ebbol a spiralbol, amibe az elmult par napba en is belecsusztam!! Egy nagyon helyes kis szallason vagyok, amit ket budhista ferfi vezet! Vannak a szallason..egy parjukat mar latasbol ismerem, de nincs tomeg! A szallasadok pedig estere vegetarianus vacsorat foznek nekunk! Eg a fustolo es tudok nyugodtan irni!!

Ugyan az elmult par napban megismert kis csapattol igy mar megint leszakadtam, koztuk a repulogep szerelotol is...de talan nem is baj...mindig lesznek uj emberek...

2 megjegyzés:

  1. Hány km van még az útból hátra?
    Mert gondoltam, mire hazajössz, megpróbálom átalakítani a lakást, hogy egy kicsit jobban hasonlítson egy tömegszállásra, hogy amikor átjössz mesélni, akkor is meglegyen még a zarándok út feeling:)
    és ha gondolod hozhatod a hálózsákodat is! Bár bogarakkal nem biztos, hogy fogok tudni szolgálni:D
    Viccet félre téve már nagyon várunk haza!
    De azért a tengerparti "lazulást" ki ne hagyd:P
    Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz!
    Ha gondolod, még bogarakat is szerzek, de csak jelzés szinten gumiból!
    Az élőket nem vállalom, de van füstölőm, főzök vega kaját!
    A tengerparti lazulást szerintem se kéne kihagyni!!! :)
    Majd beszerzünk spanyol borokat, de mire hazajössz, a forraltbor lesz a szezonális!
    Továbbra is sokerőt, szép élményeket és jó borokat!
    Puszi: Kati

    VálaszTörlés