2010. november 3., szerda

Lemaradt gondolataok az 5-6-7 naphoz

1) The Bed Bugs para

Az egesz a Pamplonai allomas utan kezdodott! Hire ment, hogy az egyik olasz lany ejszaka arra ebredt, hogy BED BUGS-ok vannak rajta es korulotte, amik az egesz szallast elleptek...Halat adok annak aki a hotelbe vezetet, hogy elkerultem ezt az elmenyt..utalom a bogarakat...Hogy mik azok a BED BUGS-ok?? Fogalmam sincs..nem sikerult leforditani, de allitolag kicsi piros valamik amik csipnek es bemasznak a halozsakba es a meleget szeretik es ez azert veszelyes, mert ha valaki nem veszi eszre hogy a zsakjaban vannak, akkor atviszi a kovetkezo szallasra, ott elszaporodnak es ez egy ordogi kor..na miutan EN. aki mar egy hangyatol is rosszul van, ezt meg tudtam....Gondolhatjatok!! Azota, minden szallason minden alkalommal alaposan atkutatom az agyat, kirazom a halozsakom, ejszaka elemlampaval korbe vilagitok, hogy tuti nincsenek-e BED BUGS-ok...ez lett az ut MUMUSA a BED BUGS....

2) A halozsak problema

A halozsak kerdesrol a kovetkezot kell tudni, nem vagyok egy tura girl..igy a satorozos, halozsakos diak evek kimaradtak az eletembol es eletemben talan 1x aludtam halozsakban! Szoval amikor az utra keszulve felmerult a halozsak kerdes, teljesen tapasztalatlanul alltam a tema elott! Mivel feltem, hogy hideg lesz egy cel lebegett a szemem elott, MELEG LEGYEN...na lett is egy nagy, meleg halozsakom..az elso problema mar az indulaskor kezdodott, hogyan kell a halozsakot a hatizsakra rogziteni??? Hatizsakkal se turaztam meg soha..szoval teljesen idealis otlet volt reszemrol tenyleg, igy neki indulni egy 800 km-es hatizsakos, halozsakos utnak tel viz idejen...

Gondoltam majd ellesem a tobbiektol, ok hogyan csinaljak ezt a halozsak rogzitest, addig meg megoldom valahogy.. hat nem lestem el..ugyanis mindenki a zsak belsejebe rakta be a halozsakjat, legalabbis kivul nem volt! Ekkor selejteztem ki az elso adag cuccot a zsakombol es helyet csinaltam a halozsaknak, amitol akkora lett a hatizsakom, mint a Mikulasnak..es isszonyu nehez!! Dehat a tobbieknek is igy van gondoltam..valami azonban nem stimmelt! Nekik egesz pici volt a hatizsakjuk. Hogyan lehet ez? Hat neki indultam a nyomozo munkanak! Az eredmeny elkeserito! Nekik egesz icike-picike halozsakjuk van, ami talan ha fel kilo..Nekem is olyan kell!!!-fogalmazodott bennem meg a gondolat es eldontottem, amint lehet megszabadulok a monstrum zsakomtol...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése