2010. november 18., csütörtök

24 nap

Elore tudtam, hogy nehez nap lesz...a varoskabol a legkozelebbi telepulesig, ahol volt kozszallas tobb mint 22 km...kicsit feltem is az uttol az uj cipomben!! De minden rendben ment!! Az ut foleg a fout mellett vezetett igy nem volt tul megterhelo, bar latvanyban sem gazdag!

A cipom szuperul bevalt!!! Es milyen jo hogy megvettem!! Egesz nap szemerkelt az eso..az az egyik percben esik, masik percben sut a nap ido volt! Allandoan ki-be pakoltam az esokabatom a zsakomba...

ESOKABAT....egy ujabb tanulsag.. a tura boltban nem akartam megvenni a professzionalis 30 EUR-os kabatot, mert megse..gondoltam jo lesz a gagyib is fele annyiert...aha...a sok ki-be rak, fel-le vesz utan szuperul szet is szakadt...a nap vegere ott altam mar megint esokabat nelkul...es irto bosszusan...mivel korabban mar vettem egy extra gagyi kabatot amit kidobtam..igy a ket olcso kabatbol vehettem mar volne egy rendeset...es most megint itt vagyok esokabat nelkul!!! Tanulsag : Olcso husnak hig a leve...es vannak dolgok amikre igenis nem szabad sajnalni a penzt!! A cipore mar nem is sajnaltam!!

Aznapi vegallomasomon szerencsere - vagy angyali csoda folytan- mivel egy egeszen kicsike varoska volt, talaltam egy tura boltot es megvettem az a nyavajas profi esokabatot!! Amit valoszinuleg soha tobbe nem fogok ha haza jovok hordani...de nem volt mas valasztasom! Most vegre van egy tenyleg profi esokabatom! profi halozsakom, profi tura cipom, szexi tura nadragom! Mire az ut vegere erek mar teljes is lesz a tura szerkom :-)) kezdhetem elorol :-))

Igy jar aki egy trening nadragban, nike cipoben elindul 800 km-t turazni! Na jo, azert kabatot vettem :-)) meghat mit tudtam en, hogy egyaltalan leteznek ilyen dolgok! Sose turaztam korabban! Lehet, hogy a jovoben fogok..ha mar ennyi profi cuccom van :-)

A szallasokon egyebkent egyre inkabb az 50-es korosztaly van tobbsegben! Vannak csaladok is...bar ok csak egy-par napra vagy max egy hetre jonnek turazasi cellal inkabb! A repulogep szerelo azota is szallo tarsam :-)

Azok a szallasadok vagy azok akik mar tobbszor vegig jartak a Caminot, azt mondjak erre ra lehet szokni..es aki egyszer vegig megy, nagy esellyel vissza is jon es ujra es ujra megcsinalja!! Ahogy mennek a napok es egyre kozeledik a haza indulas idopontja, egyre inkabb kezdem megerteni ezeket az emebereket! Igen ez tenyleg igy lehet! Ennek az utnak egy olyan varazsa van, aminek ujra es ujra valo atelesere nagyon lehet vagyni! Es teljesen de teljesen kizokkent a hetkoznapokbol!! Ki tudja...lehet a profi tura cuccommal en is neki vagok majd meg egyszer!! de ha mast nem azt az atbuszozot szakaszt megcsinalom majd valamikor...

Egyebkent tobb Camino is letezik..csak ez a SJPP-bol indulo ut a legismertebb! Van egy Camino Nord nevu ut, ami vegig az eszak spanyol tengerparton megy es ugy kanyarodik le Santiago fele...ez nagyon erdekel...nagyon szeretem a tengert..Lehet egyszer meg kene probalni :-)))

2 megjegyzés:

  1. Eszter! cipőnek nem szabad ellen állni - mégha túra cipő is!
    Amúgy is lehet mire hazaérsz már nem fogod szeretni a kis tűsarkúidat, és mindet nyugdíjazod,hogy az új hullámos túra cipők vegyék át a hatalmat a gardróbban:)
    Bár, ebben azért nem nagyon hiszek:P

    Pusza, Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Cipőileg érdemes Krisztára hallgatni, mert ebben a témában nagyon ott van!!! :)
    Erre gondoltam én is!
    Francba a tűcsukákkal, ha van szuper túrabakancs!
    Sajnos én már lassan ebbe a kategóriába tartozom!
    A Caminot még mindíg nem tervezem, de ami késik, az eljön! :)
    Csókok: Kati

    VálaszTörlés