2010. november 15., hétfő

A mai csodas ido :-)

6 megjegyzés:

  1. kemény... itt tényleg nehéz lehet szívmelengető dologra koncentrálni!!!
    Pusza, Kriszta

    VálaszTörlés
  2. meg jo hogy a spanyol vorosbor melegen tart ;-))
    en is nagyon buszke vagyok rad Eszterem.
    hiszed vagy nem, mindenki aki olvassa a blogodat, Veled egyutt virtualisan tapasztal es tanul.. Koszonom! puszillak, Reka

    VálaszTörlés
  3. Rekam!!

    Oszinten orulok, ha egy picit, az it ateltekbol nektek is lejon valami tanulsag az ELETRE vonatkozoan!! Mert ez az ut nem mas, mint az ELET csak piciben!! Ahogy anyukam az elozo napi megjegyzeseben is megfogalmazta!!

    Errol majd egyszer meg irok...

    VálaszTörlés
  4. Azert a sok vorosbor tenyleg segit :-) a nehezsegeket elviselni!!

    Isteniek ezek a borok!!

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretem ezeket az isteni borokat, de a Caminora még nem értem meg!
    Minden tiszteletem a Tied!
    Puszik:Kati

    VálaszTörlés
  6. Nagyon sokan jonnek csak egy hetre vagy rovidebb idore is egyebkent!

    :-))

    Puszik
    Eszter

    VálaszTörlés