2010. november 30., kedd

Az utolso NAP

35 nap, 620 km, hegyek-volgyek, falvak-varosok, napsutes, szelvihar, eso, ho, meleg, hideg, sok-sok orom es neha egy kis banat, betegseg, szorakozas, jo borok, finom etelek es rengeteg csodalatos es nagyon erdekes EMBER!!

Ebben a 620 km-ben benne volt az egesz VILAG! Es az egesz ELET..

Az UTOLSO NAP! Elgyalogoltam ma a Finisterre-ben levo vilagito toronyhoz, ami hivatalosan is az ut vege! innen nincs tovabb!! A tradicio szerint meg kell furdeni a tengerben, elegetni egy ruha darabot, amit az ut soran hordtunk, megnezni a naplementet!

Ezzel a ritualeval megtisztulunk a multtol es keszek vagyunk elkezdeni az UJ ELETET!!

Hat en furdeni nem furodtem-de a kezem azert bedugtam a tengerbe :-), ruhat nem egettem, de a kesztyumet, amit minden nap viseltem, azert ledobtam a sziklarol a tengerbe, es a naplementet se tudtam sajnos kivarni mert elkezdett esni az eso...de cserebe SZIVARVANYT lattam megint!!!

Ugy, hogy ha nem is tokeletesen az eloirtaknak megfeleloen, DE LEZARTAM az UTAM!!

Hogy mi volt ennek az UT-nak a lenyege? Mindenkinek mas :-)

Arrol, hogy szamomra mit jelentett, arrol, majd ha HAZA erek irok egy bejegyzest! Ezt egy nagyon fontos dolognak erzem es szeretnem mar ekezettekkel, otthon nyugodtan, atgondoltan megirni!

Egy dolog azonban biztos! Ez az ut ossze rendezett! A 600 km, a mindennapok rutinja, ahogy edesanyam is szamos megjegyzesebe leirta, egyszeruen engem is rahelyezett a helyes utra!

Olyan ez, mint amikor a szanaszet folyo patakot mederbe terelik! Engem is mederbe terelt ez az ut!! Mind fizikailag, mind szellemileg ossze rendezett!!

Es legyunk Magyarok, Mexicoiak, Olaszok, Spanyolok, Franciak, Angolok, Hollandok, Nemetek, Koreaiak, Kanadaiak, Brazilok, jelentsen szamunkra ezer meg egy dolgot ez az ut, EGY dologban mindenki akivel beszeltem az Ut-rol egyet ertett:

EZ AZ UT ERTUNK VAN!! VALAMI, AMI CSAK ERTUNK VAN! AHOL NINCS MAS, CSAK TE, A BAKANCSOD, A HATIZSAKOD, A GONDOLATAID ES AZ UT! ES NEM SZAMIT SEMMI MAS!!

NEM SZAMIT, HOGY MID VAN, MID NINCS, NEM SZAMIT KI VAGY ES HONNAN JOTTEL, NEM SZAMIT KI MIT GONDOL! NEM KELL FIGYELNED SENKIRE ES SEMMIRE!

CSAK MAGADRA!!! EZ AZ UT CSAK ONMAGUNKERT VAN!!

Ebben mindenki egyetertett....

Es most, hogy VEGE az UT-nak, mindenki HAZA megy! A vilag minden reszere!! Ezer fele orszagba, ezer fele kulturaba...es megis...valahogy mindnyajan ugyanazt visszuk haza....ugyanazt, amit 1000 evvel ezelott is....idotol, kortol, kulturatol fuggetlenul!!!

EN IS HAZA MEGYEK!!

3 megjegyzés:

  1. GYERE!!! VÁRUNK!!!
    De ide már géppel gyere:)
    Pusza
    Kriszta

    VálaszTörlés
  2. KEDES MIMI! AMIT AZ ELSŐ HOZZÁ SZÓLÁSBAN ÍRTAM NEKED.- "IGEN ,HOGY ELTUDD MONDANI ,HOGY MEG TERVEZTED VÉGIG CSINÁLOD ÉS SIKERÜL!" HÁT MOST ITT VAGY ÉS MEG TETTED EZ NEM MINDENNAPI ESEMÉNY AZ EMBER ÉLETÉBEN EGYSZER CSINÁLJA VÉGIG DE A SZÍVEDBEN ÖRÖKKÉ EMLÉKEZNI FOGSZ ERRE A CSODÁS ESEMÉNYRE AMIT CSAK MAGADNAK KÖSZÖNHETSZ SENKI MÁSNAK! LÉGY NAGYON BÜSZKE MAGADRA! (AZT HISZEM A KEDVES SZÜLEID IS NAGYON BÜSZKÉK RÁD ,MERT NEM MINDENKINEK VAN ILYEN KI TARTÓ SZUPER LÁNYA.) MEG ÉRDEMLED!SOKSZOR ESZEMBE JUTOTTÁL MIKOR A KÁVÉRÓL ÍRTÁL ÉN NEM VAGYOK NAGY KÁVÉS DE KAPTAM EGY KÁVÉ FŐZŐT ÉS ITT MAGYARORSZÁGON MEG FŐZTEM ÉLETEM ELSŐ IGAZI KÁVÉJÁT, MERT A NÉMET KÁVÉ AZ NEM JÓ! ÚGY ÖRÜLTEM NEKI MINT TE OTT A ZORD KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT AHOL NEM VOLT MINDIG KÁVÉ SZEGÉNY DE MOST IHATOD MINDENNAP A SZERETETT KÁVÉDAT ÉS AZT HISZEM ELKEZDHETED LE ÍRNI EZT A CSODÁS BE SZÁMOLÓDAT ,MERT NAGYON ÉRDEKES ÉS IZGALMAS KÉT ÉVVEL EZELŐTT OLVASTAM EGY NÉMET HÖLGY ÍRÁSÁT DE A TIED FELÜLMÚLJA AZ IZGALMAS RÉSZEK CSODÁLATOSAK NAGYON SZUPER MINDEN NAPJA KÖSZÖNÖM, HOGY ÍRHATTAM ÉS MINDEN NAP MÍG A REGÉNYEM ÍRTAM ÉS KI KAPCSOLÓDTAM ALIG VÁRTAM ,HOGY OLVASSAM AZ ÚJ ESEMÉNYEKET.SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK ITTHON MAGYARORSZÁGON!MIKOR FEL SZÁLLSZ A GÉPRE MÉG OTT VAGY ÉS AZ ÉLMÉNYEK KAVAROGNAK AZ ELMÉDBEN DE MIHELYT HAZA ÉRSZ MEG VÁLTOZIK MINDEN ITTHON VAGY MEGÉRKEZTÉL "ISTEN HOZOTT TÉGED"AZ ANGYALKÁK VIGYÁZTAK RÁD!!KÖSZÖNÖM A MAGYAROK NEVÉBEN ,HOGY EZT VÁLLALNI MERTED ÉS A KITARTÁSODNAK KÖSZÖNHETÖEN VÉGIG IS CSINÁLTAD GRATULÁLOK TISZTA SZÍVEMBŐL PUSZIKA NEKED EGY ISMERETLEN!

    VálaszTörlés
  3. NAGYON BUSZKE VAGYOK RAD! Marioval varunk egy olasz pihenesre. ;-) puszilunk, Reka

    VálaszTörlés