2010. november 14., vasárnap

20. nap

Masnap koran neki indultam! Ezen a napon hagytam el Astorgat, ahonnan elvileg szebb a taj..es tenyleg!! Mar indulas utan a tavolban havas hegyeket lehetett latni! Habar ezen kivul egyenlore mas meg nem sok minden latvany volt! 22 km-t gyalogoltam...Kozben egy ujabb hihetetlen helyzetbe botlottam!! Egy HIPPI-be!! Valami takolmanyban lakik a zarandok ut menten mar egy eve...es adomanyert cserebe kavet, uditot oszt a faradt zarandokoknak, tuzet rak es VAN! Azt mondja, megtalalta a lelki bekejet es teljesen jol el van koszoni szepen! Egyebkent Barcelonabol valo! Nagyon fura volt....rakok fel rola kepet mert ez annyira szurrealis volt.....de annyira...

Elhagytam Astorgat! Helyes kis varos! Egy szep templommal! De meg birtam az utat igy 4 km-rel arebb aludtam egy szallason...Rossz dontes volt!! Maradtam volna a helyes kisvarosban!! Egyedul aludtam egy koszos, rendezetlen szallason..illetve nem aludtam..mert nagyon feltem! Tovabb akartam menni, de a kovetkezo szallas plusz 5 km! Mar 22 km-en tul voltam...nem birtam volna!

Egyedul egy 40 fos nagy szobaban, kosz van, biztos voltam benne, Poloska is!! Most, hogy Kati ilyen talalolan a neven nevezte a gyereket meg jobban felek tole , mint korabban! Igy meg ijesztobbe valt!!

A neten persze azonnal ra is kerestem a poloska temara is kitanultam rola mindent...a sotetseget kedveli!! Akkor jon elo!! Igy az osszes villanyt a szobaban felkapcsoltam!! Megtehettem, mert egyedul voltam!! Ugy, hogy teljes vilagosagban toltottem az ejszakat egyedul, a kihalt, koszos szallason! Legalabb hideg nem volt, mert futottek! De tuleltem!!

Ezt is tuleltem :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése