2010. november 23., kedd

30. nap

Es IGEN!!!

NAPSUTES!!!! 7 nap ota az elso nap, amikor nem kell esoben gyalogolni!! El sem hiszem!!! CSODALATOS!! Koszonom Anyukamnak a szoritast! Lehet az hatott :-)

A napsutes ellenere eleg kimerulten indultam neki a mai napra tervezett 22 km-es utnak! Az elmult ket ejszaka nem az allamilag fenntartott nagyszalloban aludtam, hanem kedves, helyes, baratsagos kis magan szallasokon, amik picit dragabbak, de sokkal tisztabbak, kulturaltabbak es nem olyan zsufoltak! De van egy is gond! Ezekben a maganszallasokban, igencsak sporolnak a futessel...es hat a cirko az estere kikapcsol...

Lehet valasztani! Vagy a futott, zsufolt, baratsagtalan nagy kozszallok, vagy a kedves, helyes baratsago, de hideg maganszallasok!! En az elmult 2 este az utobbit valasztottam, de erzem, hogy az egesz napos esoben seta utan igencsak keves feltoltodest jelentett az a par perc a forro zuhany alatt es esetleg meg az esti orak kellemes legkoru szobai!

Hajnalra azonban csontig hatolo hideg lett...alig vartuk, hogy gyorsan feloltozzunk es eljussunk az elso barba az elso kaveert :-)

A kave azert sokat segitett!! Na es persze a napsutes is! Ma atleptem a 100 km-es hattarkovet! Mostanaban egyebkent mar kilometerenkent van egy kilometer ko az uton. Igy stresszelik a zarandokokat, hogy mennyi van meg hatra!!

Nagyon fusztralo! Ha az ember nem tudja, hogy 10 perc mulva a fejere esik egy tegla, akkor egesz jol el van, akar meg nevet is az alatt a 10 perc alatt...de ha tudja, akkor csak all es szamol vissza fele es minden perc egy orokke valosag!

Na ez is ilyen hatast valt ki nalam! Ahogy kozeledik a vegcel es raadasul kilometerenkent stresszelnek azzal, hogy meg mennyi is van hatra, egyre nehezebben megy a gyaloglas! Azt hittem sose erek ma celba! De vegul csak sikerult :-)

Az uton egyebkent kezd dugo kialakulni a zarandokokbol, hiszen az utolso 100 km az a minimum amit meg kell tenni, hogy megkapja valaki a zarandok igazolast! Igy sokan csak ezt jarjak le!

Ennek megfeleloen a celallomas szallasai is zsufoltsagig tele voltak! Szerencsemre egy nagyon kedves maganszallason egy nagyon kedves tulajdonosnobe botlottam, akivel sikerult egesz jo arra lealkudnom egy egyagyas FUTOTT szobat!!! Ma vegre kialszom magam! Remelem atjutok ezen a kis holtponton es holnap is sutni fog meg a nap, ha lehet nem csak kivul, hanem belul a lelkemben is!

1 megjegyzés:

  1. Nahát ennek igazán örülök! Már azt hittem, hogy én bénáztam el az üzenetet! Mindenki szurkol Neked! A munkahelyemen, az óvodában a kollégáim és a barátok! Nem tudom, hogy hol jársz pontosan, mert a végét nem tudtam kinyomtatni az útvonalnak.Látod milyen boszi az anyukád! Jól elfújtam innen az 5.-ről a felhőket!! Csak el ne kiabáljuk!! Szorítok, hogy minden úgy sikerüljön, ahogy szeretnéd! Sok-sok puszi anyu

    VálaszTörlés