2010. november 26., péntek

31-32-33 nap

Csodalatos ejszakam volt egyedul a futott szobaban!!! Hihetetlen, hogy az ember miknek nem tud orulni :-))

Az ejszaka utan azonban kodos napra ebredtem! Lehet a nagy kod volt az oka, vagy csak gyenge volt a reggelni kave, de az indulast kovetoen eltevedtem!!! 1 orat setaltam feleslegesen rossz iranyba!! Jaj remes felismeres volt!! Vissza fele stoppal jottem...es egy ora extra gyaloglas utan vegul neki indultam az aznapi 20 km-es utamnak!

Meg mindig igen nehezen ment! Es ez a rengeteg allat!!! Meg mondom osszinten, kezdek komoly bajban lenni! Egyreszrol felek ettol a sok allattol, masreszrol viszont ilyen kozelsegben, ilyen hosszu tavon nem igen voltam meg eletemben kozottuk!

Lattam peldaul, ahogy kiengedik a teheneket a retre legelni! Olyan helyesek voltak!! Ugralt a tehen oromeben!! Nagyon meghato volt! A kis borjukrol, vagy kis baranuokrol mar ne is beszeljunk!!

Hogy eszek en meg ezek utan joizuen egy beefsteak-et vagy egy borju sultet vagy egy baranyt??? Mikozben ranezzek a steakre, rogton az ugralo tehen fog eszembe jutni....

Pedig en szerettem a beefsteaket!!

Azert a kutyak meg mindig aggasztanak! Nagy farkas kutyak is teljesen szabadon koszalnak a kisfalvakban, a gazdajuk sehol...nem vagyok nyugodt...pedig sose feltem a kutyaktol! de ez itt mas!!

tenyleg nagyon orulok, hogy nem nyaron jottem ide! Legalabb most a hidegben nincsenek igazan bogarak!! Szunyogok, legyek, es meg ki tudja milyen allatok lehetnek erre fele a negyven fokos melegben!! Sok a folyo, az ut tele van "marha lepennyel", ami nyaron kepzelem, milyen kellemes elmeny lehet...igy telen a sarban sokszor fel sem tunik :-))

OH, sar!! Sikerult, azt hiszem teljesen tonkre tennem a csodas uj bakancsomat, ugyanis bele leptem egy sartengerbe!! Teljesen elsullyedtem benne!! A szuper cipomnek koszonhetoen, ez komoly gondot nem okozott, de nagyon megviselt allapotba kerult!! Remelem meg tudom menteni!! Rakok majd fel kepet az esetrol!! Lefotoztam!

A nap vegere, hal isten a nap is kisutott! az aznapi vegcelom, egy vilagvege kis falu volt, 6 km-re a legkozelebbi nagyobbacska helysegtol!! Remeltem, hogy mindenki ott szall meg es nem lesz zsufolt a helyi kis szallo!

Rosszul gondoltam!!! Egy tunderi kis szallo volt, meleg, kedves, felujitott 9 db emeletes aggyal! De rendkivul zsufolt! Az agyak egymasra tolva teljesen, egy kb akkora helysegben, mint a nagyszobam fele....es TELI LETT a szallas!!! Igazan nagyon vicces ejszakam volt! Egymas hegyen hatan aludtunk joforman!! De legalabb jo meleg volt, ami nem utolso szempont :-)))

Masnap megint kelles, megint 20 km, megint egy tomegszallas es megint nem kaptam enni, mert 4 utan ertem a celallomasra! Az etterem 7-kor nyit!! Hulla voltam es ehes! Igy egy kis sonkaval es sajttal felszerelkezve a helyi kozertbol megvacsoraztam es gyorsan elmentem aludni...Biztos ami biztos...

Az elmult napokban marha legelokon es kisebbnel kisebb falvakon gyalogoltam keresztul, majd rakok fel hangulat kepeket az utrol! Szep volt!! De sajnos nem iagzan tudtam atadni magam a latvanynak!!!

Gondolataim nagy reszet igazan a szenvedes tette ki, hogy legyen mar vege az aznapi utnak! Igyekszem tul jutni ezen a holtponton, mert ez igy nem jo! Szeretnem meg kielvezni ezt az utolso par napot!!

Erdekes!!! Vajon az elet is ilyen?? Az utolso par evunkben csak ugy vagyunk es varjuk, hogy vege legyen!! Ezt kezelni kell!! Valamit ki kell talalnom!! Raadasul, ahogy kozeledik az ut vege, gondolataim mar egyre inkabb az otthoni teendokre kezdenek fokuszalni, hogy meg kell javitani, a hutott, hogy milyen munkaim vannak es meg ezer meg egy dolog...pedig meg ITT vagyok!!!! Es meg annyi minden VAN ITT!!!

Keles, indulas, majd egy laza 13 km-es nap!!! Hatha ez a konnyu nap segit kicsit helyre razodni!!! Segitett :-)

Vagy lehet a nagyon finom es kiados ebed segitett, mert vegre idoben beertem a celllomasba es tudtam egy kiados fotetelt ebedelni!! Es ez itt ugye bar mar felsiker :-))

Egy kedves magan szallason szalltam meg, ahol csak ketten vagyunk az egesz szallason! Futes persze megint csak modjaval, de ez egy ujepitesu haz, igy azt hiszem jo a szigeteles, mert nincs az az isszonyu hideg!!

Nagyon gondolkoztam, hogy kiveszek egy szobat, de vegul ugy dontottem, majd inkabb a tengerparton es Santiagoban koltok kicsit tobbet szallasra!! A maradek meg 3 ejszakat addig is kuhozom mar ezeken a szallasokon!! Ha mar eddig kibirtam!!!

Nem meseltem meg eddig a holland ujsagirorol Bob-rol es a svajci siparadicsombol erkezett Hans-rol! Az elmult napokban allando utitarsaim lettek!! Azaz csak olyan forman, hogy valahogy egy ritmusban gyalogolunk es vagy napkozben az uton egy barban vagy a celallomason, de valamikor valahol mindig ossze futunk!! Nem telik el ugy nap, hogy e latnam oket! A delutant veluk toltottem egy par pohar finom vorosbor kisereteben es az usszo EB kozos nezesevel!!! Nagyon buszke voltam a kis orszagunkra, mert szinte minden kategoriaban dobogos helyett szereztunk es ebben a nemzetkozi tarsasagban egesz mas jelentosseggel birt ez, mint otthon :-)) Es mindenkinek nagyon tetszett a magyar himnusz!! nem is ismertek! mar megerte :-)

Az esokabatom!!!!!!!!!!!!!! Elhagytam!!!!! Ez mar a 3. esokabatom volt!!!!! Es PROFI!!!! Es holnapra megint lehet esot mondanak!!! Meg ket nap gyaloglas!!! NEM HISZEM EL!!!! Nem akarok venni egy 4. esokabatot is....hatha nem fog esni......

5 megjegyzés:

  1. NEM FOG ESNI, NEM FOG ESNI, NEM FOG ESNI... :)
    Én innen mondogatom ezt neked!!!
    pusza, kriszta

    VálaszTörlés
  2. Eszterem!
    Már a finisben vagy! Hatalmas dolgot csináltál meg eddig is, ne add fel!
    Érdekes a fejtegetésed, az ember utolsó éveit tekintve!
    Nagyon rosszul hangzik, de lehet, hogy igaz, persze függ attól, hogy az utolsó éveket hány évesen töltöd?!
    Remélem, mi futva! :)
    Szuper lehetett idegenben büszkélkedni a mieinkkel!
    Remélhetőleg nem kell megvedd a 4. esőkabátot, hiszen Krisztával már kinéztünk egy nagyon klasszat a West Endben Neked, a következő Caminora! :)))
    Nem fog esni!
    A tengernél pedig már jön a Hawai, Dj!!!
    Kitartás, várunk haza!
    Csókok:
    Kati

    VálaszTörlés
  3. Ugy legyen :-))

    Nem vettem eso kabatot!! Azert se!! majd megveszem a West End-ben :-))

    VálaszTörlés
  4. Nálunk ma reggelre szakadt a hó! Így már biztos, hogy a rossz idő ebbe az irányba vette az útját és téged már elhagyott!! Természetes, hogy várod a végét, mert már olyan közel van. Az út elején még hihetetlen távolságban volt így nem is foglalkoztál vele. Meg hát egy kerek hónapja gyalogolsz!! Tudod gombócból is megárt a sok és ez bizony már nagyon hosszú út, és ami éppen rendezetté teszi az életed, azaz a napi ritmus egy idő után azért fárasztóvá is válik. Elképesztően kitartó vagy, hihetetlen hogy hamarosan legyalogolsz 600 km.-t. Ez kb. annyi, mint Nyíregyházától, Kőszegig keresztben az országon. Hajrá Kicsim, mindent bele, mert már nagyon várunk haza. Sok sok puszi anyu

    VálaszTörlés
  5. KEDVES ESZTER MIMI! NAGYON IZGALMAS AMIT ÍRSZ MAGADRÓL, ÉS AMIT MEG ÉLSZ ! TARTS KI NAGYON SZUPER CSAJ VAGY CSAK ÍGY TOVÁBB AZ UTOLSÓ MÉTEREKET JÁROD AHHOZ KÉPEST AMIKOR EL INDULTÁL IZGATOTTAN VÁROM AZ UTOLSÓ JELENTÉST TŐLED ÉS SZERETNÉLEK EGYSZER MEGISMERNI.BIZTOS NAGY SEGÍTSÉGEMRE LESZEL HA MAJD A REGÉNYEM BE FEJEZEM,ÉS ÉN IS ÚTRA KELEK, MERT MINDEN VÁGYAM EZT VÉGIG JÁRNI A TE NYOMDOKBAN .NAGYON SZURKOLOK NEKED ÉS KÍVÁNOM TISZTA SZÍVEMBŐL ,HOGY JÁRJ SZERENCSÉVEL AZ ŐRZŐ ANGYALT KÜLDÖM MELLÉD ,HOGY UTOLSÓ VÉG CÉLODON A LÉPTEID NYOMÁT VEZESSE! SOK PUSZI NEKED INNEN A MELEG OTTHONOMBÓL EGY ISMERETLEN

    VálaszTörlés