2010. november 4., csütörtök

11. nap

Logrono...Csodas kisvaros! Erdemes barkinek ellatogatni oda! Egyetemi varos, sok fiatallal es egy csodalatos ovarosi resszel! Mindenkinek ajanlom! Erdemes volt raszanom az idot! A szallason kb 20-an aludtunk, illetve jobban fogalmazva NEM aludtunk egyszerre...igy masnap kimerulten ebredtem a nem alvasbol!!! De terveim szerint erre a napra egy kellemes 20 km-es seta volt tervezve...TERVEZVE...az ut Logronobol a koverkezo szallashelyig nem volt szep. Semmi extra! A nap esemenye, hogy az uton talakoztam es vegul egyutt gyalogoltam egy rendkivul kedves, szimpatikus olasszal! Torino es Milano kozott lakik, foldmero de farmjuk is van, ahol rizst es tejet termelnek! Holnap o megy haza mert nem tud egyszerre ilyen hosszu szabadsagra menni igy 4 reszletben teszi meg a 800 km-et! tervei szerint 2012-re vegez :-)) Ilyen is van...

Elertunk a tervezett 20 km-re levo szallashelyre! ES ZARVA VOLT.....a kovetkezo szallas +10 Km...az elmult napok esemenyei utan nyugodt belenyugvassal vettem ezt tudomasul!

Ma gyonyoru, verofenyes napsuteses ido volt, 20 fok!!! Nem egyedul voltam, nem esett az eso, nem fujt a szel es meg koran volt...valahogy ma ezt az egesz helyzetet maskent eltem meg...lehet, persze az is kozre jatszott, hogy az elozo nap jol kipihentem magam!!

Idokozben meg hozank csapodott egy nagyon helyes lany Sydnibol es egy fiu Angliabol, Cambridge mellol!! Igy 4-en szenvedtuk vegig a +10 km-t... Mar a szallason... Mai nap = 30km...azert ebbol nem csinalok rendszert, de legalabb tudom, hogy mar ez is megvan...Es mivel 20 km-en keresztul egyutt gyalogoltam uj olasz ismerosommel, nagyon jo nyelvgyakorlas is volt! Egesz jol vissza jott a vegere az olasz tudasom..hiszen csak beszeltem, csak beszeltem, csak beszeltem, hogy ne kelljen a sajgo labaimra figyelnem! Es mindezt olaszul :-)

Kepzeljetek a szallason megint talakoztam Biankaval a maltai kalandor lannyal..egy biztos pont..vegre..vele az elso napok ota egyutt jarjuk az utat!!

Ma egy ujabb este 20-an egy szobaba...egy ujabb nem alvos este...igy szep a zarandok elet :-)) Azert vettem egy uveg bort es biztos, ami biztos megiszom az egeszet!!!

1 megjegyzés:

  1. Pár napja nem tudtam követni az eseményeket, így most több napi beszámolódat olvastam el!
    Az, hogy büszke vagyok Rád, nem kifejezés!!!
    Fantasztikus élmény legalább gondolatban Veled lenni, kitartás Eszterem!
    Nagyon nagy vagy, szerintem, még Te magad sem gondoltad volna, hogy akár a 30 km is menni fog!!! Kitartás, estére én is veszek egy üveg vörösbort, és gondolatban koccintok Veled!!!
    Alig várom a folytatást, nagyon izgalmas, helyenként megható, bevallom néha kicsit pityergek olvasás közben!
    további sok erőt, veled vagyunk!
    Puszi:Kati

    VálaszTörlés